söndag 23 juli 2017

Sommaren jag sprang naken uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött

Undrar vilken sommar det här är. Den jag aldrig glömmer, den jag är glad snart är över, den som blev en i mängden? Den sista utan ansvar? Den sista barnfria? Den sista öht pga i september blir jag påkörd av en buss?

Jag har aldrig använt så mycket kondom som den här sommaren. Jag är ju varken vegetarian eller ickerökare så jag låter min kondomlåda tala om att jag är en upstanding citizen som tar ansvar och värnar om min direkta omgivning.

I morse swishade jag en hundring för en tablett e men det var bara rosa alvedon verkar det som. Tips till framtida rejv: var inte FÖR tydlig med att du aldrig tar droger om du nu verkligen vill ta det. Langare ser i ens ögon att de kan lura en, de måste ju också bring home the bacon så att säga. Lika bra, god alvedon.

Jag vet inte hur många jag legat med. I livet absolut inte nej, men inte i sommar heller. Det beror kanske mest på rastlösheten, om jag tog mig tid till en funderare och radade upp på rutat papper skulle jag nog minnas alla.

Jag har börjat se dejter som möten. Inte räksallad och kvartalsrapporter alltså utan MÖTEN MELLAN MÄNNISKOR, själsliga vandringar in i varandra. Fyra pupiller och nu ska vi se vem du ÄR och inte bara vad du gör eller säger. Det har varit en bra dejtsommar. Jag har kommit nära vissa, jag har gjort en del olyckligt kära. Jag har kommit, det är ju DET den här sommaren är! Sommaren Jag Kom. Jag undrar om jag alltid kommer göra det nu eller om det var unikt för _honom_ och hur jag i så fall ska göra för att få honom att glömma sitt ex och ligga med mig bara mig för resten av livet bara bara mig. Vi träffades på en spontan glass och en timme senare hade jag alltså fått livets första penetrationsorgasm. Det gick fort att bli kär. Det gick ännu fortare när han två dagar senare ringde mig när jag åt frukost och sa att han var i närheten och ville komma upp. Ja kom kom kom lämna mig aldrig. Vi har bara träffats nyktra, vi ligger som inga andra. Han har börjat hinta att vi måste ta det lugnare, att han inte är över sitt nyblivna ex. Jag spelar cool. Jag tänker på honom hela tiden.

---

Jag var på Södra teatern och fångade en blick, sju sekunder senare var det vi. Vi hånglade in i sura personer, vi lämnade stället illa kvickt. Men sen vaknade jag till vid 07 och märkte att han dragit utan att säga nåt. Ingen lapp, ingenting. Jag skämdes över mina förmodade snarkningar men jag njöt av att få vakna själv. Struntade sedan i pinsamheter och sociala koder och letade upp honom på Facebook. Frågade om han ville ses igen och tänk det ville han. Dagen efter hade jag klätt mig Malin i Saltkråkanskt flickvännigt och klättrade upp på Skinnarviksberget för att få dricka långburkar och pilla i hans hår. Väldigt väldigt snygg, väldigt väldigt lik han med stort h som jag var kär i hela min ungdom och resten av livet.

Han förresten, han som jag kommer tänka på när jag ligger för döden och är omringad av min omöjligt lika älskade familj. Han som fick mitt lilla indiehjärta att hoppas, han som jag alltid erbjöd sängplats trots att han aldrig varit ens innanför min bh. Honom såg jag i folkhavet igår, honom lämnade jag mitt ursprungliga picnicsällskap för. Han sa att han inte känner någon som skriver bättre än jag, han sa att om tio år kommer folk fortfarande vara på Popaganda i Galärparken men då kommer de viska om att där sitter hon Amanda, har du läst hennes senaste? 
Det borde betyda allt oavsett vem som säger så men när HAN gör det. Går. Jag. Under. Alla som någonsin träffat honom vet vad olycklig kärlek är. Vill leva om livet, utbilda mig till psykolog och bjuda in honom till min mottagning bara för att äntligen få veta vad som pågår i det där vackra lilla huvudet.

Jaja.

---

Det här är sista sommaren innan jag blir instagramkändis. Sista sommaren med cigg kanske. Sommaren då jag vid upprepade tillfällen tvingat kåta killar att skaffa Uber så att de kan skicka en bil till mig, sommaren då jag lovat swisha men sedan planerat (och lyckats) glömma bort det. Sommaren då jag lärde mig att det heter bara suga av om han kommer, av:et ska inte vara med om utlösning uteblir. Sommaren då jag fick nya kvinnliga vänner. Sommaren då jag hörde av mig till en gammal rival jag aldrig träffat men alltid vetat om eftersom vi varit kära i samma killar, sommaren då jag alltså hörde av mig till henne och frågade om hon vill bli kompis <3 Sommaren jag fick ett DM-frieri på insta. Sommaren jag läste och älskade Elis Burrau.

Sommaren då jag velat vara med i Skrivas novelltävling men stört mig på att noveller typ måste ha dramaturgi. Sommaren då jag nu i slutet av juli ännu inte gråtit en endaste gång.

Tjugoårsålderns sista sommar.

1 kommentar:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Jag har för dig, jag gjorde allt för dig, jag gjorde allt Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag stavade till slutet av mitt liv och jag spionerade det tillbaka till slutet av mitt liv. han såg det, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var ungefär 4 pm. Jag blev så förvånad, jag sa att jag var så förvånad att jag var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom. Jag var så glad och gick för att vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet att du har ett förhållande med, skulle jag kunna hjälpa dig med den här personen. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

    1) kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare älskare
    8.) Du vill bli befordrad till ditt kontor / lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    genom {drogunduspellcaster@gmail.com}

    SvaraRadera