måndag 8 december 2014

Tjejerna mot killarna

Åh det är som att vara tillbaka i högstadiet, förutom att jag verkligen inte fick ligga med någon då. Alla i klassen vet om vem som har varit med vem och på chatten åååh:ar och uuu:ar vi över de mer och mindre gulliga killarna. Vi diskuterar inte vår litteratur, vi pratar om vad han sa då och hur vi ska ha håret på nästa föreläsning.

han verkar så osäker och det är så himla gulligt, jag måste få honom att förstå att jag gillar honom och att han inte behöver vara nervös! såg du hir hans händer darrade på lektionen?

ja vet inte vad jag ska göra, är så rädd att han ska göra som med Mickis och hångla med mig hela kvällen på röda sten och sen bara hoppa in i en spårvagn utan att säga nåt :(((

han sa att han inte har legat på ett och ett halvt år! gubben!!!

Osv.

När vi är ute börjar vi hoppa när Teenage dirtbag med Wheatus spelas och vissa dricker smultronvin ut plastflaska.

Det är väldigt roligt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar