måndag 2 mars 2015

Homecoming


Mitt internet har legat nere i två månader. Förstår ni hur olycklig jag har varit? Detta har hänt:

- Jag har gråtit mycket. Framför allt pga internet.

- Ett ex sms:ade mig och frågade om jag någonsin stött på en intimpiercing. Han hade läst att det kunde förhöja njutningen och undrade vad jag hade för åsikt. Trevlig tisdag eftermiddag på dig med! Han har en ny tjej (från Tinder, lol) och så sent som på nyårsdagen pratade vi om att försöka igen, han och jag alltså. Jag svarade för övrigt att snoppiercings är äckligt och fult så hoppas att han skaffar en och blir ensam livet ut.

- Exets bästa kompis har börjat messa mig och vill att jag ska åka och hälsa på honom. Hälsa på kompisen alltså! Obs vi har aldrig haft en relation. Obs jag var full så tackade ja.

- Jag gick hem med en 40-årig regissör i samband med Göteborgs filmfestival. Han trodde att jag var skådis och exakt så lättflörtad är jag. När jag kom in i hans hall såg jag barnskor och sen i badrummet stod det tiotusen nagellack på en hylla. Hurraaaaa. Det kanske blir ett eget inlägg om det.

- På en tentaöl tappade jag min ring (eftersom jag försökte tvinga på den på ett ringfinger vars ägare jag ville hångla med) och råkade skrika ut att den var värd 30 000 så att alla skulle känna sig manade att leta. Så nu är jag _den_ tjejen. (En person hittade den och fick en drink värd 0,5% av ringen som tack, jag är så himla snäll.)

- Jag träffade en kille för några veckor sedan och gillar honom väldigt mycket. Han är en sån hipster det kryllar av i Stockholm, nämligen den där med snabba skor, sliten gympatröja och avancerad frisyr. Men jag gillar honom ändå! Han sa att han tycker att jag hånglar så bra och jag svarade att jag tycker HAN hånglar så bra! Vi gjorde high five, det var supercute. Senast han kom hit var vid 06 i söndags morse och jag tyckte han smakade så gott, nästan precis som det här! Nu har jag börjat fundera lite på vilken drog det kan vara som smakar så? Jag är den som kan sitta i en ring på en festival, få en joint av han bredvid, röka upp den och fimpa eftersom jag trodde det var en cigg, lämna resten av ringen superarg. Så van är jag vid droger!

- Jag har aldrig haft så långt och bra hår som jag har nu. Jag har ALDRIG haft bra hår förut så är jätteglad nu :')

- Jag får aldrig några matchningar på Tinder längre och börjar misstänka en bugg eller nåt.

- Jag har slutat med p-piller vilket gör att alla killar hittar nya svårtvättade kroppsdelar att komma på. Har som resultat av detta gått ner lite i vikt (mest i brösten vilket ju är ovärt) och fått massa hårstrån på hakan. Hatar att vara tjej ibland.

- Jag fick läskiga ryckningar i hjärnan och ögonen och ringde gråtande min mamma från en busshållplats. Googlade på hjärntumör och åkte till akuten där de verkade SJUKT oroliga! Fick gå före typ 40 pers i väntrummet och togs omhand av ett helt team som satte slangar och sladdar på mig! Men oj oj, det var bara jag som hade "glömt" ta mina antidepressiva i några dagar och då kan man tydligen få superäckliga symtom. När jag ringde mamma efteråt hade hon och pappa åkt hem från jobbet för att sitta tillsammans när jag ringde upp. Oops...

Det var väl det. Hörs snart, jag lovar.

3 kommentarer:

  1. Äntligen!!!!! Men du, vilken äcklig bild?!?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näää, tycker du? Sushikonst! Jättekonstigt val av mig visserligen men men...

      Radera
  2. Välkommen tillbaka :´)

    HAHA @ hjärntumören och ringen. Du får mig att tänka på ett citat ur min favoritbok:

    "Did you ever hear the Oriental proverb: 'The dogs bark but the
    caravan passes on?' Let them bark, Scarlett. I fear nothing will
    stop your caravan."

    SvaraRadera