torsdag 3 april 2014

Hata Göteborg

Okej så jag ska åka till Göteborg nästa helg med min nya kompis. Mm, fast jag messade han som är själva anledningen till att åka dit om det och han har inte svarat. Vilket betyder att jag nu har skickat fem st obesvarade sms på raken. Yessssss.

Jag vill skriva till honom på chatten och avdramatisera hela grejen för att inte skrämma bort honom men det kanske blir ännu värre då? Han är så svår (och blyg?) och jag är så lätt, impulsiv och entusiastisk. Jag fattar att han är sval eftersom vi inte bor i samma stad men jag känner mig alltid SÅ bortgjord när han inte svarar. Och han som alltid like:ar allt jag gör har nu varit helt frånvarande i mina notifications i flera dagar.

Fakta dock: Jag messade honom för några veckor sedan och sa att jag var kär i honom (inget svar) och ändå var det han som hörde av sig till mig när han kom till Stockholm. Då drar jag slutsatsen att han inte vet vad han ska svara på mina outbursts men att han blir glad och vill träffa mig ändå?

Det här är ju viktigt för jag vill vara med honom för evigt! Och det är bråttom för jag vill verkligen till Göteborg! Hjälp mig! Ni kommenterar aldrig men gör det nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar