fredag 16 december 2016

Person of the year


Hej jag tycker varken om ditt utseende eller personlighet men det var så länge sen jag fick vara DJ Lilla skeden och du har jättemjuka händer och vem vill inte vakna av att nån leker med ens bröst. Fy fan vad sjukt det är att vara den svårlästa personen. Fy fan vad sjukt det är att inte vara den som analyserar sms:en.

Tinderkillen tog bort vår matchning förresten och tack vare fyra glas gratischampagne tolkade jag det som ett misstag och sökte upp honom på Facebook. Jag hade rätt! Han hade rensat och råkat ta bort, "svurit över det hela dagen". Vi ska ses på lördag.

Jag... Jag undrar om jag måste göra slut med första killen face to face. Jag undrar om jag någonsin betett mig mer som en svinig kille än nu. Svarar inte på sms på dagen men ringer efter 22 och sen är jag kall på morgonen så att han ska fatta att jag vill att han ska gå. Ibland frågar han om jag är sur och jag tänker att nej, jag är bara inte intresserad nog att hålla uppe en kvittrig och gullig fasad. Hmm jag kommer nog inte få några julklappar i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar