torsdag 15 januari 2015

De luktar gott och lägger handen om midjan på en så som man alltid har önskat


Hej och välkomna till den amerikanska fördomen om vad tjejer gör när de pluggar på universitetet! 
Det börjar nämligen bli lite girl-on-girl i klassen nu… I helgen blev min kompis uppraggad av en tjej och de bytte nummer och messar nu varje dag. Så spännande! Varken jag eller min kompis har några tidigare lesbiska erfarenheter och jag är nog inte riktigt redo att prova det heller. Jag menar ligga, dejta, den grejen. Dock att jag och en bisexuell tjej i klassen hånglade jättemycket igår. Det var så mjukt och härligt! Sen såg jag att hon hånglade med en annan klasskompis (tjej) och blev lite svartsjuk. Löste det genom att luta mig över bordet och sticka tungan i mun på en sju år yngre kille. Inte lika mjukt?

Ni vet så som 9 t 5 beskriver sitt gymnasiegäng? Att de hängde hela tiden och hånglade med varandra på varje fest. Så är väl typ min klass. Både kittlande och ångestframkallande. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar