lördag 17 januari 2015

Smack it, gråtattack it


Haha allt går så dåligt men jag bara skakar på huvudet åt det. Igår var jag ute på andra lång för tredje dagen i rad och det här med att ölen i Göteborg kostar 33 kr är inte bra för varesig omdöme eller smskontroll. Satt med mina kursare och pendlade mellan att övertala en tjej att göra slut med sin töntiga kille och att få panik på att han bredvid lekte med sin snusdosa och slog den i bordet varannan sekund. Min verkliga personlighet börjar synas nu. I början sa tjejerna att jag verkade så lugn och stabil (hah!) och att de var avundsjuka på mig. Nu vet alla att jag är supersnobbig, statuskåt, lättirriterad, skrytig, rastlös och integritetslös. Och mycket riktigt, när jag utan framgång hade tjatat på dem att gå till nåt coolare ställe ringde jag helt sonika upp nån annan och drog. Hejdå losers, nu har jag suttit vid ert nördiga bord länge nog, måste tänka på mitt anseende. 

På hipsterbaren mötte jag killkompis (inte mitt beslut att vi bara ska vara kompisar) som precis slutat jobbet så jag köpte Fireball till honom och skrekviskade att han skulle låtsas vara min pojkvän så att jag blev av med killen som precis kommit fram och stod en cm ifrån. Uuuhhhhh. Tjatade intensivt tills han gick med på att gå till Folkbaren eftersom jag sett att <3göteborgaren<3 hade attendat ett event där. Hittade honom inte. Killkompis föreslår att jag ska play it cool och bara messa honom och fråga om han vill vara med och dricka öl, som om att det är en kompisgrej typ. Låter bli att förklara för killkompis att han omöjligt kan tro att jag vill vara kompis (eftersom jag skickar bröstbilder i parti och minut, sagt ca 4000 gånger att jag vill bli ihop samt får så stora ögon att de typ ploppar ut så fort jag pratar med honom) eftersom jag VILL messa honom och glatt tar vara på varje tillfälle att få det med godkännande av andra. Inget svar. Dock tre nya likes från honom när jag vaknade i eftermiddags! What does this mean?????????


Kvällen slutade med att jag dansade till 7/11 med sån inlevelse att jag nästan slet bort handfatet. Slängde med håret, mimade med linsvätskeflaskan som mick, skakade allt som min mamma gav mig. Vid kvart över sex gick jag äntligen och la mig men somnade inte förrän jag letat upp en gammal sextingbild som jag återanvände till en annan kille jag vill ska vilja ligga med mig. Sov hela dagen idag och drömde inte mindre än två drömmar om göteborgaren. Båda på samma rafflande tema: är han intresserad eller? Hatar han mig? Snälla säääääg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar