söndag 1 januari 2017

Gott slut

Om de första timmarna av 2017 representerar resten av året tror jag det kan bli... intressant. Stod och sög på en cigg och tittade mig omkring efter någon att nyårshångla med och såg en som verkade tänka samma sak gå mot mitt håll. Det här är ingen romantisk berättelse och kanske hade jag inte ens nämnt honom om det inte var för HUR HAN SER UT. Är det över huvud taget greppbart att den här skapelsen legat mellan mina ben?????? Modell ja, även 23 härliga år gammal.

Helvete alltså. Bra start på året am i right. Mellan hånglet och hans meddelande på min telefonsvarare om att mötas upp hann jag med att gå på en fest där jag I PRINCIP låg med en tjejkompis till mig. Alltså som i grovhångel som sen gick över till att sitta gränsle över varandra på toaletten och suga på varandras bröst. Ehhh. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det utan hoppas att alla redan har glömt. 

Och på vägen hem snodde jag en oöppnad flaska skumpa av en distraherad firare på tunnelbanan. Lite ångest över detta men eftersom klockan var fyra på morgonen och jag skulle träffa nån som vanligtvis festar i Milano kände jag att det var läge. Får bättra på karman på nåt annat sätt senare i veckan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar