måndag 16 december 2013

Det är inte jag, det är, haha, det är bara du.

Var ju på champagnedejt i lördags. Aldrig varit så bakis, aldrig varit mindre sugen på att betala 155 kr för ett glas. För att fatta mig kort: han har ett instagramkonto för sin hund och ska åka runt i USA och hälsa på fans nu under jul. Han ska BO hos fansen som han aldrig träffat förut. Okej.

För övrigt är han ändå en av de normalaste killarna på den där siten. De andra som flimrar förbi i flödet frågar rätt ut om någon "skön brud" vill följa med till "saint tropes" och "bränna en mille eller två". Andra nöjer sig med att bara posta suddiga bilder på sina halvglada snoppar eller julbockar i superstökiga lägenheter med typ lakan som gardiner. Många tatuerade knäskålar i omlopp också.

På en fest i fredags sa min kompis att hon förvånades över att jag börjat nätdejta eftersom jag väl inte har så svårt att träffa killar. Nej, men jag är rastlös. Men det finns väl gränser kanske. Soft att jag precis betalat för tre månader och att jag ligger sömnlös av dåligt samvete så fort jag inte svarar någon idiot som kontaktat mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar