fredag 13 december 2013

Två skröpliga kroppar möttes i blåsten

Dejten igår. Hah. Han hade så mycket ryggskott att han inte kunde sitta ner vilket betydde att vi gick runt på söder istället för att dricka öl. Det varade i 29 minuter, sen var han tvungen att ta 4:an hem till sina Citodon. Jag hade haft klackar hela dagen och hade så ont i fötterna att jag knappt kunde fokusera på vad han sa.
Det gjorde inget, det var kul ändå och han var söt. Men borde jag inte vara lite orolig för att han inte hörde av sig sen när han kom hem? Gör man inte det om man avbrutit en dejt efter en halvtimme? Jo, det gör man väl. Om man inte bara har skyllt på ryggen för att jag är jättetråkig och ful, förstås. Jag spelar aldrig spel men i det här fallet var det jag som bjöd ut honom och han som avslutade värsta abrupt så jag tänker INTE höra av mig först. Det är godkänt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar