tisdag 22 oktober 2013

I don't want to get over you?

Första natten vi träffades pratade vi nästan bara om musik och det enda vi inte kunde enas om var Magnetic Fields. Han hade typ inte ens hört! Nu har jag gjort en spellista till honom men vågar inte skicka. Det är bara jag som hör av mig, alltid samma lilla hej på chatten när jag stirrat på onlinelistan en hel eftermiddag och sen tillslut ser hans namn poppa upp.

Känns typ såhär:

HEJ! :D :D :D
hje

Han säger att han är deppig för att CSN strular och att det är därför han bara ligger hemma. Jag säger inte att han får ta och gaska upp sig för annars kommer han få ångra sig. Hoppas hoppas han får ångra sig. Men han gillar ganska många av mina statusar och det känns ju bra.

2 kommentarer:

  1. Tycker att han låter som en jävla douche/tölp. Det är alldeles för tidigt i er relation för att han ska få beklaga sig och visa depressiva tendenser. Shape up, liksom. Jag tycker att du ska ligga med andra och vara nöjd med det. Han förtjänar inte att du ska vänta eller stå ut. Inte alls, igentligen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! Jag veeeeeet. Han är sjukt jobbig och svår. Hoppas han fattar att jag inte tänker vänta på honom utan att jag 5 minuter efter att vi sagt hejdå senast messade en annan för dejt.

      Radera