måndag 28 oktober 2013

Sad boys do it well

Fast nu börjar jag inse att jag bara drar till mig ledsna killar som blivit dumpade och vill ha ny närhet. Både göteborgaren och Beckmans har nyligen gjort slut med sina tjejer och är ledsna för det. Sitter just nu i en lång chatt med Göteborg om hur jobbigt allt är. Alltså. Nej. Var glad och bli kär i mig istället please! Varför är det alltid så dålig timing? Om inte jag är i ett förhållande så är han det och om vi är singlar är det alltid någon som antingen är ledsen över något ex eller lycklig över att vara singel. Fan också. Ville ju att det här skulle bli roligt och pepp. 

Och ni vet ju hur ledsen Stagnelius är, det går typ inte ens att prata med honom utan att han ska dra upp något nytt som gått åt helvete. Det senaste är att han tappade en väska med tre biblioteksböcker i och att han nu måste betala någon avgift. Alltså. Gas-ka-upp-dig. 

Orkar inte trösta folk nu, framför allt inte eftersom jag egentligen borde fokusera på att trösta mig själv istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar