måndag 23 juni 2014

Day & nite

Obsa klockslaget........................

Jag hade så tråkigt på midsommar (Orange is the new blacks svintrista andra säsong) att jag blev full på söndagen istället. På sunkhak på Folkungagatan satt jag och sms:ade som en idiot. Det här är alltså samma kille jag för inte alls speciellt länge sedan messade till och bad om ursäkt för mina utspel och konstiga sms men att mina mediciner inte går ihop med alkohol. KONSEKVENT MAN E.

Det här var dock oundvikligt eftersom jag tänker på honom dygnet runt. Alltså hela tiden. Jag dagdrömmer om hans läppar och på nätterna ser jag vår återförening framför mig. Hälften av mina anteckningar i mobilen handlar om honom. Därför är det ju extra bra att jag gör bort mig hela tiden, eftersom tanken är att vi ska vara ihop hela livet menar jag.

Fast han svarade faktiskt. Inte på det jag ville veta utan att han trodde att jag skulle gå på den där andra skolan. Men ändå. Ett svar! Flera stycken tom, man kunde nästan kalla det för en konversation!

Så kär. Så kär så kär så kär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar