onsdag 11 juni 2014

Men så svara då

SOM jag har pratat högt om att jag funderar på att tacka nej till skolan om jag kommer in - "när jag kommer in" - för att åka till Göteborg istället. Att det är dit jag vill, att jag inte är lika intresserad av karriär och vassa armbågar som av kranar och dialekt. 

Sen ba...

Idag kom tre personer jag känner in. Inte på min utbildning förvisso men ÄNDÅ! Min telefon har inte ringt på hela dagen och min inkorg är tom. Och jag vet, jag vet, det är inte svarsdeadline än men varför måste de ta så lång tid på sig?

Det här har jag ju varit med om förut, fast då med killar. Att jag inte vill ha dem på riktigt och hånande läser upp deras sms för mina kompisar för att sedan bli ledsen när de hånglar med andra tjejer på dansgolvet.

För ja, nu är jag lite ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar