måndag 21 juli 2014

I sommarens soliga dagar

Klockan är typ nio och jag har redan hunnit kolla på två avsnitt Sex and the City och haft panik över alla möss som katten drar in. Stäng balkongdörren på natten säger lillebror. Hallå det är faktiskt sommar säger jag.

Igår var... inte bra. Jag kom hem tidigt från eftermiddagsöl och var väl rätt så full. Hörde av mig till han i Göteborg och hoppades på positivt gensvar. Varför?

Jag: Heeeeeej, åh längtar så mycket tills vi ses!!!
Han: Alltså kan du sluta nån gång, du är fett obehaglig.
Jag: Va, nej?! Förlåt förlåt förlåt men jag är kär i dig kan du inte svara när jag ringer så vi kan prata om det här?
Han: Nej, sluta nu. Vad är det här? Hjälp!
Jag: Joooooooooooooooo.
Han: Jag vet att du mått eller mår dåligt och därför är det jobbigt för mig att dissa dig men jag vill verkligen inte.
Jag: Ha inte dåligt samvete, du är bästa personen i hela världen.

Men typ så. Fast mina sms var en halv A4 var och jag tror inte att det märktes att jag var full, vilket nog gör det ännu värre.

Ringde alla mina kompisar och pratade en timme var med dem. Drack ännu mer. Raderade tydligen hans nummer. Tog selfies och rökte två paket cigg. Idag är jag jätteledsen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar