söndag 13 juli 2014

Jag bytte klänning tre gånger under kvällen

Jag hade fest igår och det var så roligt! Bra folk, bra väder, ganska bra ölsinne. Jag hade varit orolig över den här festen, att så många skulle komma och att vi skulle försöka oss på pappas dyra grill, men allt gick bra. Jag blev inte ens för full! Några spruckna glas och hallonfläckar på altandäcket är väl smällar man får ta.

Stagnelius var där (han heter förresten Staggy nu) och plötsligt var det bara han och min högstadiekompis kvar. Och eh, de började hångla och gick hem till henne. Lite... weird kanske. Men eftersom jag låg med en snubbe på toaletten någon timme tidigare har jag väl verkligen ingenting att säga till om. Om jag är intresserad av toalettkillen? Nej:
Idag har jag skurat och fått stirren av grannarna. What ever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar