söndag 13 juli 2014

"Okej"

Innan Staggy gick iväg med min kompis bad jag att få prata med honom medan hon väntade utanför. Undrade liksom om jag verkligen behövde förklara för honom varför det är konstigt att ligga med nån av mina kompisar, när vi dessutom för mindre än en vecka sedan själva pratat om att ligga. Han mumlade och sen sa han att han "liksom inte riktigt är attraherad av mig sexuellt, typ". Jag önskar att jag var bitchig nog att säga att hans personlighet inte attraherar mig för det är mycket taskigare och dessutom sant.

2 kommentarer:

  1. vilken TYP! så himla ej okej, nu sjunker han ännu lägre än efter att han totalstängde av hiphopen med hänvisningen: "nä, nu måste jag bryta in. det här dödar dansgolvet". han betedde sig ganska tuppigt, surt och svartsjukt mot killarna från parken. kanske behövde han ett tröst/hämndhångel sedan med din vän. mkt nyfiken kring vem hon egentligen var.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja, han är verkligen tuppig. Alltså jag bryr mig ju inte om just honom, det är mer PRINCIPEN. Kan inte sluta tänka på hur skönt det ska bli att lämna Stockholm. Inga fler ex, inget skvaller och inga gamla konstiga konflikter. Åååååh vad jag längtar efter det!

      Radera