fredag 11 juli 2014

Lägg vinet på kylning och poppa ett p-piller

I onsdags hade jag besöksrekord på bloggen! Wow alltså. Blir väldigt nojig över att fel person skulle kunna hitta hit men så länge googlingarna ser ut såhär är jag nog lugn.

Skrattade högt när jag såg sökorden för inget har nog sammanfattat min person mer.

Jag fyllde år igår och inte för att man räknar men 82 personer grattade mig på Facebook. Ganska mycket ju! Imorgon ska jag ha stor fest i mina föräldrars villa och jag är både nervös och förväntansfull. Jag är inte en sån som har fest direkt. Jag är däremot tydligen en sån som scannar av Tantolunden efter gulliga killar att bjuda in och som nu får sms både från den av dem jag hånglade med och hans kompisar. De är tyvärr inga mästare på att skriva sms men de har väldigt blåa ögon! Jag återkommer med resultat.
Dessutom har jag bjudit in Stagnelius som säkert kommer vilja sova över. Vilket kanske inte är så konstigt eftersom jag fyllemessade honom i söndags eftermiddag och frågade om vi inte kunde ligga lite trots att vi bara ska vara kompisar... Jag vet men jag var så sugen.
OCH en gammal kompis/kärlek som jag trodde det var safe att bjuda är tydligen singel igen så nu är jag orolig över det också.
Sen fick jag ett samtal igår från en som ville fira mig med nakenbad och frukost på sängen. Då var jag redan under täcket med en påse ostbågar tyvärr men fin tanke ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar