måndag 11 maj 2015

@tinderdaydreams


Jag är så jäkla trött på att påminnas om alla idioter som finns. Trött på klantiga politiker och ännu mer trött på de som driver med dem på Twitter. Jag säger inte att jag vill sitta och läsa listor över hjältemod runt om i världen eller se gulliga bilder på röda pandor men varför finns det aldrig några mellanting. Jag skulle verkligen vilja följa ett konto som visade upp riktig fin kärlek och dejting. Inte trubadurer som friar på första dejten och tjejer med rådjursögon som tatuerar in hans första sms på ankeln. Bara vanliga (helst snygga och coola) personer som hittar varandra. Tyvärr kan jag inte bidra med någonting från mina egna Tinder-konversationer för där finns ingen som kan hantera skiljetecken och det är viktigt ändå. Ingenting gör mig mer avundsjuk än genuint kära personer som dessutom är bra människor, men få saker får mig att hoppas på framtiden mer än sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar