lördag 22 augusti 2015

Klassiskt

Hehe. Ja KÄR var väl att ta i men jag ser det som mitt personliga ansvar att ta hand om gulliga killar i klassen. Efter en vecka i skolan och sen nåt så överjävulskt odiskret flirtande under fredagskvällen hånglade vi på efterfesten. Men han sa: det blir inte mer än såhär, så du vet. Jag viftade bort det men när han hade gått blev jag lite sur för det känns drygt att säga så, typ som att han inte var intresserad egentligen men att han var full nu så okejdå. Men idag när jag tänkt vidare på det undrar jag om han inte bara menade att vi inte kunde ligga för att han var för full. Det känns rimligare för det var han som hånglade upp mig och vi hade typ hållt handen i en timme innan det. Spelar kanske inte så stor roll heller, eventuellt var det inte världens bästa idé att första veckan av två år hångla med varandra. Och att ligga hade nog blivit superstelt, det var jag heller inte så pepp på. Ärligt talat slog inte ens tanken mig, jag tycker att det är överskattat att ligga på fyllan.

SNART kommer jag nog få panik över den här skvallriga och lättgooglade bloggen men vi kör ett tag till.

4 kommentarer:

  1. Åh! Nyss hittat din blogg och vill ju så gärna att du fortsätter skriva pga jag älskar den och mitt inre jag blir varmt av att känna igen mig så pass mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Asså Gud! Blir alltid lika chockad när jag inser att folk faktiskt läser men TACK Lisa! Tror inte jag kommer kunna hålla mig hehe :)

      Radera
  2. Håller med ovan kommentar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Wow, som jag skrev över så fattar jag noll när jag får kommentarer för tänker liksom inte på att folk läser det här. Puss!

      Radera