fredag 16 maj 2014

Men jag har alltid ett fönster öppet om jag skulle komma på något att skriva

Jag vet inte vad jag ska skriva nu så vi får se vad som kommer ut. Jag har hört att det är så man ska göra. Jag provade det där 750words en gång men började då på en novell som jag inte hann skriva på varje dag. Nu är den försvunnen och jag minns inte vad den handlade om.

Ganska ofta nu för tiden blir jag på dåligt humör av den här bloggen. Jag tycker att det är roligt att skriva så skvallrigt och utlämnande som jag gör för jag är sådan som person. Jag har inga problem med att folk vet om alla mina svaga sidor. Men det är det här om någon av de jag skriver om skulle hitta liksom. Det vore ju ganska... onice. Bloggen jag hade innan det här stängde jag ner strax efter att jag blivit tillsammans med Fredrik för jag kunde inte hålla mig från att skriva om honom och det kändes ohållbart. Typ två år senare kom det fram under ett parkhäng att han hittat fram till min blogg redan innan vår andra dejt och att han alltså hade läst allt. Han hade även visat den för sin bästa tjejkompis och låtit henne avgöra om jag var för konstig eller bara kinda cute. Hon har alltid gillat mig.

Vi får väl se vad som händer med den här bloggen. Just nu är den både ångest- och lyckobringande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar