lördag 27 september 2014

Hjälp

Jag berättade förresten, vet inte apropå vad, att jag fått sömntabletter utskrivna till mig som jag aldrig mer skulle ta. Enda gången jag tagit dem låg jag flera timmar med spasmer och uppspärrade ögon. Käken var ur led, jag skakade och kunde inte röra mina fingrar. Jag trodde jag skulle dö, det var hemskt. Enligt bipacksedeln är det en väldigt ovanlig biverkning med inte enligt Flashback. Han bad att få titta på förpackningen och blev mycket exalterad när han såg vilka piller de var. Två sånahär och tre öl så är du helt fucked up sen, sjukt nice. 

Jag gav dem till honom. Är jag langare nu? Usch fy fan vad jag inte är van vid sånahär personer, och jag vill inte vänja mig heller. Hoppas han drar av etiketten med mitt namn och personnummer innan polisen hittar honom och jag hamnar i fängelse. Tänk om han dör?

(Obs, jag var alltså nykter när jag tog dem. Det var innan min första dag i skolan och jag ville inte att min omvända dygnsrytm skulle förstöra för mig. Jag skulle aldrig någonsin blanda piller och alkohol. Inte ens Alvedon. Gör inte det ni heller.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar