tisdag 23 september 2014

KILLAR

Jag var ganska sval mot honom i skolan. Satte mig inte med honom utan hälsade bara på alla samtidigt och satte mig med min kompis. Undvek han blick trots att jag kände den men var allmänt glad och trevlig i övrigt. Han hade en fin jacka och det sa jag till honom.

Idag började han like:a loss gamla profilbilder och statusar och sen kom ett "Yo homie!" på chatten. Eh. Heeeh.

Folk säger ju att de kommer krypande tillbaka om man ignorerar dem lite men det har jag aldrig lyckats med förut. Den här gången blev det bara så för att jag var så nervös över att träffa honom och visste att jag skulle darra på rösten om vi blev själva.

Men ärligt, yo homie? Jag vet att killar ibland är sådär barnsliga för att de vill höra av sig men inte vet vad de ska säga. Men han vet väl att vi inte är kompisar? Han minns väl att han varit inne i mig? Vi är INTE kompisar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar