fredag 26 september 2014

I fucked up

Den meningen har rullat runt i mitt huvud idag. Den och jag hatar dig, riktad till mig själv.

Jag var full igen, jag stalkade göteborgaren och var sådär innihelvete jobbig. Han sa att han är trött på att jag hela tiden gör konstiga grejer och sedan skickar ursäktande meddelanden dagen efter när jag är nykter. Jag tog fasta på det och skickade ett ursäktande meddelande när jag fortfarande var full istället. Jag tror att han hatar mig och jag klandrar honom inte ett dugg. Jag inser mer och mer för varje fylla att jag är en såndär besatt tjej som inte kan ta ett nej, som förnedrar sig gång på gång för att... ja, varför egentligen? Det är helt sjukt. Jag känner ingen annan som gör såhär. Jag har aldrig sett en film, läst en bok, om någon som är lika konstig som jag. Vad tror jag ska hända? Ska jag övertala killar att vara med mig? Ska jag dra dem i armen och stirra med fireballiga ögon tills de inte orkar stå emot längre? Jag känner mig riktigt riktigt värdelös just nu.

Killen i klassen är sur på mig också. Igår utanför skolan stod vi ett gäng och pratade om att dricka öl senare och i samband med det bytte vi nummer med varandra. Jag frågade efter hans nummer och han gav mig det motvilligt. När jag kom hem hade jag fått ett meddelande om att han tyckte det var obehagligt att jag bad om hans nummer sådär inför alla. Att jag är manipulativ. Huh? Jag sa att vadå, alla bytte ju nummer med varandra, det var väl normalt? Nej, tydligen menade han att jag gjorde det för att det skulle "verka" normalt. Att han redan känner sig som ett asshole och att han inte orkar mer.  Jag blev något irriterad. Sa att jag inte har gjort något fel, att jag inte är på honom i skolan och att jag inte har berättat för någon (jaja...). Att om han ber mig skicka nakenbilder och vill att vi ska ses "senare" så är det väl inte konstigt om jag tror att han vill. Inget svar. Blir så satans irriterad. Han glor på mig hela tiden, sätter sig bredvid mig så fort han får chansen och like:ar som en jävla idiot. Och så säger han att JAG är på och att han inte kan sova om nätterna. Get a grip, baby. Gör slut med din tjej eller sluta stirra på mina nyckelben. Jag vill ringa honom och säga att vi behöver prata, föreslå en fika eller nåt, men jag är orolig för att ännu en gång bli den besatta och jobbiga tjejen.

I övrigt: jag har haft en månad på mig att göra arbetsprover till en till jävla skola och har inte börjat än. De ska in på onsdag. Dessutom har jag min första tenta på tisdag och jag måste verkligen klara den för att få CSN. Istället tittar jag på Entourage baklänges och sover i soffan. Börjar seriöst gråta nu för att jag är så dålig.

1 kommentar: