söndag 21 september 2014

Jag borde ge mig själv utegångsförbud

Suck. Jag rakade benen med nåt Redkenbalsam och gick ut igen. Träffade han jag har noll intresse av i brist på annat att göra. Usch jag tycker verkligen inte om honom på det sättet. Han är trevlig men han har barn och haltar konstigt. Det är inte bara det, så ytlig är jag inte, jag vill bara inte. Vi drack lite för många öl och jag hade som vanligt inte ätit middag. Mötte upp vår gemensamma kompis och gick till klubben där klasskillen är bartender. Han bjöd mig på öl och reagerade med blicken när han såg att mina plus två på listan var killar. Jag drack Fireball och spelade oberörd. Vid 04 slutade han jobba och han viskade till mig att han skulle hem till en kompis men att han ringer om en timme. Jag skyndade hem med haltisen i släptåg. Vi hånglade lite och hans mun kändes som en näbb. Klasskillen ringde inte men jag misstänker att hans mobil dog för mina meddelanden blev inte levererade. Nu måste jag äta något innan jag svimmar, hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar