tisdag 16 september 2014

Jag flyttar nog aldrig hem igen

Ny bästa känsla: att gå med någon man precis hånglat med och prata om hur länge man spanat in varandra.

Han sa att han lagt märke till mig sedan första dagen i skolan men att känslorna blev ännu starkare på seminariet för att han tyckte att jag sa så fina och bra grejer. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag var så nervös för det där seminariet, mitt första i livet, och vet inte vad jag är mest glad över; att det gick så bra eller att det mynnade ut i hångel och utomhusligg med världens snyggaste kille. Hiphopkille med fina tatueringar och som dessutom är överlägset smartast i klassen. Jag fick låna hans flanellskjorta när jag frös och nu sitter jag hemma och luktar på den. Den luktar kille och cigg <3

Det här när någon gillar både ens utseende (han tycker jag är het! HET!) och intellekt har jag förstås varit med om förut men aldrig med någon som själv är dödssnygg och cool. Längtar till skolan imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar