söndag 7 september 2014

Sex, lögner och HBO Nordic

Ny stad och nya vänner. Det är ju lite svårt när man inte hittar rätt på en gång. Den senaste veckan har jag bondat med tre personer men jag är inte riktigt nöjd. Jag har attackkramat dem efter två glas vin och visat med ögonen hur mycket jag gillar dem och jag har sett ett äntligen i deras ögon. Men sen på vägen hem har jag stört mig på att de precis börjat lyssna på Franz Ferdinand, tycker att Hunger Games och Förr eller senare exploderar jag är världens bästa böcker eller har illasittande kläder. Usch, jag är hemsk. Eller bortskämd med mina stockholmsvänner.

Jag har ju tyvärr en tendens att visa mer än jag egentligen menar. Kanske för att få andra på kroken, kanske för att ett mellanläge mellan kärlek och hat inte existerar för mig. Två veckor innan jag flyttade hit träffade jag en kille som jag nu håller kontakten med. Han har precis separerat från ett långt förhållande och jag spelar på att vara den där problemfria och härliga förströelsen. Säger vad jag vill, hetsar upp honom och får honom att rodna. Sitter och ler snett när hans felstavade fyllesms rullar in och svarar sen hjärtligt dagen efter så att han inte ska skämmas. Han som är kvar där i en tom lägenhet skriver hela tiden att han saknar mig och att han vill fika. Jag som sover hela dagarna och njuter av att vara i fred svarar att jag vill ligga.

Det är det också. Jag är så sjukt liggsugen att det liknar ingenting. DET är en mycket dålig sak med att vara nyinflyttad - jag har inga killar här. Och jag är verkligen svindålig på att onanera, jag vet typ inte hur man gör. Har jag för korta armar? Jag tycker det är tråkigt. Längtar efter hångel och att bli upptryckt mot en vägg. Sitta gränsle och dra trosorna åt sidan. Jag har börjat vara mer aktiv på Tinder men jag inser att jag är för ovan. I Stockholm skrev jag aldrig till mina matches och jag svarade inte heller när de hörde av sig. Ville nog mest bara ha bekräftelse och var inte så intresserad av att träffa fler än de jag redan hade. Nu ba... hur gör man? Jag har börjat skriva lite med någon som verkligen är min typ men det går så trögt. Vill bara ta reda på hans nummer och ringa upp men det går ju inte. Va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar