torsdag 11 september 2014

Tinderguide

På tal om Tinder. Här är mina tvåcentare:


  • Kul när det enda gemensamma intresset man har är att båda gjort nåt sambotest på Facebook för hundra år sedan och alltså gillat Fastighetsbyrån. Marry me!
  • Varför är alla så sportiga för? Ser jag en till bild på nån nörd i störtkruka... Och våtdräkt? Lägg av!
  • Vänta, de vet väl om att de får välja profilbilder själva? Och att de inte behöver ta värsta suddiga kusinträffsbilden eller när de har mat i ansiktet?
  • Alla konstiga namn? Kopptimus, Päära, GORM?!
  • Om du har en bild på dig och dina kompisar är det bäst för dig att de inte är snyggare än dig samt att de inte är för fula. 
  • Pussbilder med ex? Hoppas det är ex iaf? Jag har även sett vigselringar.
  • Skriv inte att du gillar att köra husbil.
  • Jag saknar en ångringsknapp. När för många ointressanta har kommit i rad är jag ibland så snabb att jag råkar neka gullisar och då blir jag ledsen! 
Det var allt! /Malou efter tio öl

1 kommentar: